3DS MAX EĞİTİM

Max Arayüz Tanımlama Genel Ayarlar

  • Arayüz tanımı
  • Project dosyalama sistemi
  • Ölçülendirme sistemi
  • Geri alma işlem sayısı ve zaman ayarları
  • Ekran Kartı ve görüntü sistem ayarları

Dışarıdan (Başka yazılımlardan) dosya alma ve ayarlar

  • Autodesk Revit Dosyaları (birlikte çalışma)
  • Autocad one dosyaları (birlikte çalışma) 
  • Autodesk Inventor Dosyaları (birlikte çalışma)
  • Sat,Step,Iges gibi uzantılı dataları alma ve çalışma yöntemleri

İlk Objeler ve Çalışma Sistematiği

  • Basit 3 boyutlu geometrik objeleri Oluşturma (Primitive Object)
  • Transform araçları ile Çalışma (Move, Rotate, Scale)
  • Sıralı,dağınık ve eksenel çoğaltma yöntemleri
  • Hizalama komutu özellikleri
  • Grup oluşturma Dışarıdan alınan objeleri grup ve montaj mantığında çalışma
  • Objeden obje çıkartma ekleme ve çakışma sistematiği

2D nesnelerle Çalışma

  • 2D nesnelerin oluşturulması ve çalışılması (ekleme çıkartma düzenleme araçları)
  • Autocad,Corel gibi çizim dosyalarını alam açalışma
  • Katman yönetim sistemi ile çalışma
  • 2D nesnelerden 3 boyutlu nesneler oluşturma

3D nesneler ile Çalışma

  • Polygon (convert to editable poly) düzenleme araçları
  • Ağ yapı düzenleme araçları (convert to editable mesh) düzenleme araçları
  • Duvar oluşturma
  • Kapı çeşitleri oluşturma
  • Pencere çeşitleri oluşturma
  • Merdiven oluşturma
  • Hazır bitki ağaçlarla çalışma bitki aaç oluşturma
  • Korkuluk oluşturma

Değiştirme düzenleme  araçları

  • Affect Region
  • Bend
  • Chamfer
  • Cloth
  • Crease
  • Displace
  • Flex
  • Lattice
  • HSDS
  • FFD
  • Melt
  • Mirror
  • Morpher
  • MultiRes
  • Noise
  • Push
  • Relax
  • Ripple
  • Shell
  • Skew
  • Skin
  • Slice
  • Smooth
  • Spherify
  • Squeeze
  • Stretch
  • Subdivide
  • Substitute
  • SurfDeform
  • Symmetry
  • Taper
  • Tessellate
  • Turbo smooth
  • Twist
  • Wave
  • Welder
  • Xform

Işıklarla Çalışma

  • Işık mantığının kavranması Gerçek ve bilgisayar ortamının değerlendirilmesi
  • Işık türleri birincil ışık türleri  , ikincil ışık türleri , üçüncül ışık türleri
  • Kapalı alnlarda çalışma
  • Açık alanlarda çalışma
  • Gün ışığı ve güneş ışığı
  • Standart ışıklar
  • Photometric Işıklar
  • Vray ışıkları
  • Arnold Işıkları

Kamera ile çalışma

  • Standart kameralar
  • Vray kameralar
  • Arnold

Malzemelerle Çalışma

  • Malzeme editörü ile çalışma
  • Malzeme türleri , Kaplama Türleri ,Obje malzeme giydirme yöntemleri
  • Photoshop vb yazılımlarla malzeme hazırlama

Animasyon

  • Transform Controllers
  • Position Controllers
  • Rotation Controllers
  • Scale Controllers
  • MCG Contorllers
  • CAT
  • MassFX
  • Fluids
  • Wire Prameters
  • Animation Layers
  • Reaction Manager
  • Bone Tools
  • Populate
  • Walkthrough Asistant

Render Ayarları

Arama Ekranını Kapat
Aramak istediğiniz ürünü yazınız: